ساعت
تقویم
اوقات شرعی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 6992
 بازدید امروز : 76
 کل بازدید : 76187
 بازدیدکنندگان آنلاين : 1
 زمان بازدید : 0/1250
اخبار > روابط عمومی رابط افکار عمومی و تریبون سازمان است


  چاپ        ارسال به دوست

روابط عمومی رابط افکار عمومی و تریبون سازمان است

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه روابط عمومی حلقه واسط بین افکار عمومی و تریبونی برای سازمان است، اظهار کرد: نقش و جایگاه روابط عمومی در دنیای معاصر که بر محور ارتباطات متمرکز است، نه یک سامانه تشریفاتی که دارای جایگاه مشورتی است و به تعبیری به عنوان بازوی مدیر در سازمانهای دولتی و خصوصی، نقش آفرین است.

  به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی علی عامری سیاهویی با تبریک روز روابط عمومی، افزود: تحولات دنیای معاصر و رشد شتابان علم ارتباطات ، روابط عمومی را از حاشیه به متن مجموعه مدیریتی آورده است و به عنوان یکی از ارکان مهم در تصمیم گیری های سازمانی ایفاگر نقش است و اگر مورد توجه قرار نگیرد ساختار آن مجموعه غیر پویا و ناکارآمد خواهد بود.

وی تصریح کرد: با نظر به این مهم باید گفت روابط عمومی دارای نقش راهبردی است و مشارکت آن در تصمیم گیری ها و تعیین خط مشی های سازمانی، ضرورتی غیر قابل انکار است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس گفت: توسعه روز افزون ارتباطات و گستردگی فضای مجازی و تکنولوژی های ارتباطی،  اهمیت روابط عمومی ها را دو چندان کرده است که باید با سرعت عمل بیشتری به ایفای نقش بپردازد.

  عامری سیاهویی در پایان با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان نماینده افکار عمومی در جایگاه سازمانی، باید متناسب با هر دو نقش عمل کند، بیان داشت: مجموعه و یا سازمانی که به جایگاه روابط عمومی و نقش محوری آن توجه کافی داشته باشد، موفق و پویا و کارآمد خواهد بود که می تواند با بهره گیری از این ظرفیت نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اهتمام به بورزد.



١٥:٢٢ - شنبه ٢٨ ارديبهشت ١٣٩٨    /    شماره : ٧٥٥٧    /    تعداد نمایش : ٩٤


امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج